جهت اطلاع از مشخصات نهال گلابی رد آنژو و آموزش کاشت گلابی رد آنژو و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت گلابی رد آنژو با ما از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید نهال گلابی دوشس و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

گلابی رِد آنژو:

گلابی رِد آنژو طعمی ملایم دارد و بافت آن نرم،شیرین و آبدار است. اگر برای خوردن روزمره قرار گیرد باید به طور کامل برسند بنابراین از آماده بودن آن مطمئن شوید.
گلابی آنژو میتواند سبز یا قرمز باشد البته اغلب با برچسپ آنژو قرمز مشخص میشود.
به این نکته باید اشاره شود که رنگ آن تاثیری در بافت اصلی و طعم آن ندارد و دراکثر غذاهامیتوان از آن استفاده کرد.
درهنگام انتخاب گلابی آنژو باید به دنبال اندازه،پوست ملایم و شفاف و بافت نسبتاً محکم باشید.
در انتخاب گلابی هرگز با انگشت آن را فشار ندهیدچون باعث کبودی گلابی میشود.
گلابی آنژو قرمز مشابه آنژو سبز است اما رنگ قرمز آن بهتر است.
از گلابی آنژو قرمز در موارد دیگری هم استفاده میشود مانند تهیه تنقلات خوشمزه.

نهال گلابی رد آنژو یکی از نژادهای فوق العاده و متفاوت در انواع گلابی می باشد. نام این گلابی فرانسوی می باشد و Beurre D’Anjou نام دارد.

جهت مشاهده ی بیشتر انواع ارقام نهال گلابی روی عبارت نهال گلابی کلیک نمایید .

جالب است بدانید نهال های گلابی آنژو ویژگی های متفاوتی برای کاشت از خود نشان می دهد. به همین خاطر بسیاری از باغبانان و کشاورزان از آن برای پرورش در باغ خود استفاده می کنند. بسیاری از نژادهای گلابی الگوی آب و هوایی خاصی برای رشد دارند و از این رو در هر مکانی قابلیت پرورش ندارند. نهال هایی گلابی رد آنژو  از نظر تحمل شرایط غیر نرمال سرآمد تمامی گلابی ها می باشد. به گونه ای که این درخت را می توان در شرایط خشکی هوا و همین طور سرمای زیاد کاشت. در واقع این دو نوع آب و هوای متفاوت برای نهال گلابی رد آنژو یکسان می باشد.

نهال گلابی رد آنژو
نهال گلابی رد آنژو

اهمیت کاشت گلابی آنژو :

تا اینجای بحث متوجه شدید که این نهال مقاومت بسیار خوبی در برابر بسیاری از شرایط نامطلوب هوایی دارد. حال آن که در بیشتر موارد باغبانان به خاطر پیشگیری از این عدم سازگاری ها از کاشت نهال صرف نظر می کنند. با این اوصاف انتخاب چنین نژادی برای کاشت گلابی برای آن ها بسیار مقرون به صرفه و کارآمد خواهد بود و آن ها را از انجام مراقبت های پی در پی بی نیاز خواهد کرد.

گلابی ها خود بارور نیستند و برای رشد و پرورش نیاز به گرده افشانی با دیگر گلابی ها دارند. بنابراین زمانی که تصمیم به کاشت نهال های گلابی آنژو می گیرید، این ویژگی را مورد توجه قرار دهید. برای انجام این گرده افشانی گونه مناسبی را انتخاب نمایید.

برای اینکه گرده افشانی برای این گلابی به خوبی انجام بگیرد، بهتر است از گلابی بارتلت برای انجام این گرده افشانی کمک بگیرید.

از نهال رد آنژو با نام گلابی اروپایی نیز یاد می شود. چون این نهال ریشه ای اروپایی دارد. خوشبختانه سریعاً به بار می نشیند و پر محصول است. اگر چه این نهال را با ریشه اروپایی معرفی می کنند اما شواهد نشان می دهد که این گیاه در قرن نوزدهم و در بلژیک ظهور یافته است.

نکته مهم و قابل توجه درباره پرورش نهال گلابی رد آنژو  این است که میوه های این نهال بعد از برداشت طعم واقعی خود را نشان نمی دهند. در واقع اگر بخواهید آن ها را در طعم واقعی خود بخورید، باید حدود چند ماه بعد از برداشت به آن ها مهلت دهید. در این صورت گلابی را در طعم واقعی و فوق العاده نوش جان خواهید کرد.

نهال گلابی آنژو برای باغبانانی که تمایل دارند به سرعت از محصول برداشت نمایند، اهمیت زیادی دارد. چون این درخت با رشد قابل توجهی همراه است. به گونه ای که شما می توانید در همان سال های اول انتظار محصول دهی را از درخت داشته باشید.

همچنین در اینجا بیشتر بخوانید : ویکی پدیا

خصوصیات نهال های گلابی آنژو :

گلابی آنجو در سال 1842 ظهور پیدا کرد. این موضوع نشان می دهد که این نهال سابقه بسیار زیادی در زمینه تولید دارد. نهال های گلابی آنژو سریعاً رشد می کند اما به طور کلی در دسته درختان نیمه کوتاه قرار می گیرد. بنابراین رشد قدی زیادی را از آن توقع نداشته باشید. این درختان می توانند به ارتفاع 5.5 متر یا همان 18 فوت برسند. خوشبختانه این موضوع فواید زیادی برای نهال گلابی دارند. یکی از مهم ترین فایده های این کوتاه قدی دسترسی آسان به میوه های درخت می باشد.

دره مرکزی کالیفرنیا بهترین شرایط رشد و بهره برداری از آنجو را دارا می باشد.

نهال گلابی رد آنژو،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال،نهال گلابی،گلابی،گلابی رد آنژو،خرید نهال گلابی.

خرید نهال مستقیم از نهالستان بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گلابی فرانسه

خرید نهال گلابی فرانسه و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ جهت اطلاع از مشخصات نهال گلابی فرانسه و آموزش کاشت آن و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و.…

نهال گلابی سانتاماریا

خرید نهال گلابی سانتاماریا و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ گلابی سانتاماریا: میوه های درخت گلابی سانتاماریا بزرگ‌ و مخروطی شکل هستند.گوشت این رقم گلابی مانند اکثریت گلابی ها سفید رنگ بوده و …

نهال گلابی دوچی

خرید نهال گلابی دوچی و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ جهت اطلاع از مشخصات نهال گلابی دوچی و آموزش کاشت آن و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و. نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت گل…

گلابی پرتقالی

خرید نهال گلابی پرتقالی و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ گلابی پرتقالی: نهال گلابی پرتقالی کاملا شبیه پرتقال و سیب بوده به همین دلیل به آن گلابی پرتقالی یا گلابی سیب میگویند.برخلاف انواع گلابی…

نهال گلابی درگزی

خرید نهال گلابی درگزی و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ گلابی درگزی: درمورد گلابی درگزی باید این مسئله را مطرح کرد که خود عقیم و دگر بارور هستند،اگر بخواهیم…

نهال گلابی شاه میوه

خرید نهال گلابی شاه میوه و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ گلابی شاه میوه: گلابی شاه میوه به اصفهان و کرج تعلق دارد،میوه آن پوستی صاف و زرد رنگ دارد.بافت میوه آن نرم و طعمی شیرین و آبدار دارد که دا…

نهال گلابی دوشس

خرید نهال گلابی دوشس و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ گلابی دوشس: گلابی دوشس: منشاء این گلابی فرانسه بوده و درختان آن در طول سال رشد متوسط دارد. میوه های آن که در شکل مخروطی ن…

نهال گلابی اسپادانا

خرید نهال گلابی اسپادانا و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶   گلابی اسپادانا: نهال گلابی اسپادانا ،منشاء این رقم گلابی ایتالیا است.میوه درخت گلابی اسپادانا نارس و نسبتاً سنگی است. ولی هنگام رسیدن نر…