نهال زردآلو پرتقالی


خرید نهال زردآلو پرتقالی . و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف‌ ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

زردآلو پرتقالی :

این رقم زرد آلو از لحاظ شکل و رنگ شبیه پرتقال بوده و رنگ آن نارنجی میباشد.
زردآلو پرتقالی در اوایل تیر میرسد و در اوایل خرداد گُل میدهد.
این رقم‌زرد آلو برای تازه خوری و کمپوت سازی رقم‌مناسبی به شمارمی آید .و دارای ۲۵ سال عمر اقتصادی میباشد.
پایه زرد آلو پرتقالی آلوچه وحشی‌ و زردآلو تلخ میباشد.
زردآلو پرتقالی دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه‌را تحمل‌میکند و در مقابل مناطق سردسیری تحمل زیادی دارد.
این رقم زرد آلو قدرت انبار مانی خوبی دارد .نسبت به سایر آلوها چون ۲ ماه در انبار میماند.
زردآلوپرتقالی از ارقام مهم تجارتی محسوب میشود که در نهالستان آذرنهال موجود میباشد.
نهال زرد الو پرتقالی باید کامل در معرض نور آفتاب قرار گیرد تا میوه درشت و آبدار و شیرین بدهد.
این رقم زردالو طعم شیرین و عطر فوق العاده ای دارد. و به همین دلیل رقم خوبی براش فروش است.

خصوصیات نهال زردآلو پرتقالی

یکی از خصوصیات بسیار مهم در این درختان ، پیوندی بودن آنها خواهد بود. این نهال ها به صورت اصلاح شده و پیوندی مورد استفاده ی باغداران قرار می گیرند. از این جهت ارتفاع کمی خواهند داشت. با توجه به این خصوصیات درختان می توان گفت که نهال زردآلو پرتقالی نه تنها از میزان باردهی بسیار بالایی برخوردار می باشد، .بلکه کیفیت و طعم این محصولات نیز بسیار مطلوب و ایده آل خواهد بود. عمر مفید و اقتصادی در این درختان اغلب 25 سال خواهد بود. این درختان از جمله درختان مقاوم شناخته شده اند.مقاومت چشمگیر این نهال ها نسبت به سرمای بهاره سبب کیفیت بسیار بالا در محصولات آنها گشته است.

نهال درخت زردآلو پرتقالی نهالستان آذر نهال احمدی آذر
نهال درخت زردآلو پرتقالی نهالستان آذر نهال احمدی آذر

شرایط زیست محیطی کاشت نهال زرد آلو پرتقالی

تحمل سرمای زمستان در نهالزردآلو پرتقالی بسیار قابل توجه می باشد. سرمای 25 الی 30 درجه سانتی گراد زیر صفر می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای محصولات در بر داشته باشد. تحمل گرمای تابستان نیز در این درختان تا دمای 35 درجه بالای صفر خواهد بود. دمای بسیار بالا نیز موجب سوختگی برگ ها و همچنین پایین آمدن کیفیت در محصولات می گردد.

هرس درخت زردآلو پرتقالی

هرس مناسب در این درختان نیز بسیار مهم و ضروری می باشد. هرس فرم دهی و هرس باردهی با توجه به نیاز درختان و همچنین صلاحدید باغداران امکان پذیر خواهد بود. باغداران باید از آسیب دیدن بدنه ی این درختان تا میزان چشمگیری مراقبت نمایند. صدمه دیدن تنه ی این درختان موجب آسیب دیدگی و همچنین آفت زدگی در آنها می شود. نیاز به سم پاشی در این درختان با توجه به نوع آفات و باکتری ها متفاوت خواهد بود.

شرایط محیط کاشت نهال زردآلو پرتقالی

برای اینکه باغداران از میزان باردهی چشمگیر و همچنین کیفیت بسیار بالا در محصول برخوردار شوند، باید به شرایط محیط کاشت توجه ویژه ای مبذول نمایند. خاک مناسبی که دارای زهکشی ایده آل و همچنین سبک و قابلیت نفوذ بالایی داشته باشد می تواند بهترین خاک برای کاشت این نهال ها باشد. خاک های مرطوب هرگز خاک مناسبی برای رشد این درختان نخواهند بود. اغلب خاک های گرم و خشک مناسب ترین بستر برای رشد این نهال ها به شمار می روند.

شرایط اقلیمی مناسب برای این نهال ها دمای معتدل و گرم خواهد بود . این نهال ها در سال اول کاشت ،نیاز به آبیاری فراوانی خواهند داشت. آبیاری مناسب که نه بسیار زیاد و نه بسیار کم باشد می تواند بر روی طعم و کیفیت میوه ها بسیار موثر باشد. استفاده از گرده افشان برای این درختان مناسب خواهد بود.

نهال زردآلو پرتقالی
زردآلو پرتقالی

فواصل کاشت نهال زردآلو پرتقالی

در نظر گرفتن فواصل کاشت نیز می تواند تا میزان بسیار بالایی بر روی عملکرد درخت در هکتار تاثیر گذار باشد . فواصل کاشت 4*4 می تواند بهترین فاصله گذاری برای این درختان باشد. از جمله عوامل مهم دیگر که نقش بسزایی در عملکرد میوه در این درختان خواهد داشت، استفاده از کود دهی مناسب و ایده آل خواهد بود. کود دهی سبب درشتی و کیفیت بسیار بالا در محصولات می گردد.

خصوصیات میوه زردآلو پرتقالی

با توجه به پیوندی بودن این درختان ،میزان باردهی درخت در آنها بسیار قابل توجه خواهد بود. میوه های نهال زردآلو پرتقالی از استقبال بی نظیری در بازارها برخوردار هستند. این میوه ها اغلب بسیار درشت و گرد هستند. رنگ میوه در این نهال ها به رنگ پرتقالی می باشد. از این جهت نام این نهال ها به نهال زردآلو پرتقالی شهرت یافته است. تاریخ رسیدن میوه در این نهال ها اواخر خرداد ماه و یا اوایل تیر ماه بوده است. برداشت محصول در این نهال ها با توجه به ارتفاع درختان ،بسیار مناسب و ساده خواهد بود. باغداران موفق می توانند با کاشت این نهال ها از سود مناسب و چشمگیری برخوردار شوند.

خرید نهال زردآلوپرتقالی در نهالستان آذرنهال احمدی آذر ، نهال زردآلو پرتقالی را. با قیمت فروش مناسب و با کیفیت عالیمیتوانید خریداری کنید . شما میتوانید عکس نهال زردآلو پرتقالی و مشخصات نهال زردآلو پرتقالی را در وب سایت مشاهده .و جهت کاشت نهال زردآلو پرتقالی و نحوه قلمه نهال زردآلو پرتقالی و همچنین آبیاری نهال زردآلو پرتقالی و نحوه سم پاشی زردآلو پرتقالی میتوانند شما را راهنمایی کنند.

نهال درخت زردآلو پرتقالی

توجه داشته باشید 

نهال فروشی آذر نهال احمدی آذر تولید کننده نهال زردآلو پرتقالیدر کشور آماده ارسال و فروش این رقم نهال به تمامی مناطق ایران می باشد.
نهالستان آذر نهال احمدی آذر آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به .منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.
جهت اطلاع از مشخصات نهال‌ زردآلو پرتقالی و آموزش کاشت نهال زردآلوپرتقالی و همچنین احداث باغ  و دیدن عکس های بیشتر. و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درختزردآلو پرتقالی با ما تماس‌ ‌بگیرید.

خرید

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو پرتقالی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید. و یا با شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *