نهال هلو انجیری عسلی

خرید نهال هلو انجیری عسلی . و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف‌ ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

هلو انجیری عسلی

نهال هلو انجیری عسلی کشور سازنده آن چین بوده و دارای ۲۰ سال عمر اقتصادی میباشد.
این رقم هلو از سال دوم به بعد میوه میدهد. و دراواخر تیرماه میرسد .و برای مصرف تازه خوری مناسب است.
هلو انجیری عسلی به رنگ زرد عسلی بوده و عطر و طعم فوق العاده ای دارد .به همین دلیل از ارقام مهم‌تجارتی کشور محسوب میشود که دارای فروش و بازار پسندی فوق العاده ای میباشد.
این رقم‌ هلو باید درهفته به مقدار۱۰ لیتر آبیاری شود .تا میوه آن هنگام رسیدن عطر و طعم خوب خودرا داشته باشد .و از شیرینی آن کم نشود چون آبیاری مناسب و نور مستقیم آفتاب در شیرینی و عطر آن بسیار موثر است.

نهال هلو انجیری عسلی

منشأ نهال هلو انجیری عسلی کشور چین می‎باشد. این میوه به جهت داشتن میوه عسلی رنگ به این نام شهرت دارد.

میوه هلو انجیری عسلی
میوه هلو انجیری عسلی

ارتفاع درخت هلو انجیری عسلی به صورت تقریبی یک متر است. این درخت را می‎توان به‌ صورت سالیانه برداشت نمود. تحمل سرمای زمستانه نهال هلو انجیری عسلی بین ۲۰ الی ۳۰ درجه سانتی‎گراد می‎باشد.

خصوصیات میوه درخت هلوانجیری عسلی

شکل میوه گرد و میوه از کیفیت مطلوب و طعم لذیذی برخوردار است. رنگ میوه نیز زرد تا قرمز روشن است.

از نکات مثبت جهت کشت این درخت، دوام بالا و استوار بودن آن و همچنین مقاومت عالی آن در برابر حمله آفات می‎توان اشاره نمود.

تاریخ رسیدن میوه اواخر تیرماه است. عملکرد درخت در هکتار در یک سال زراعی حدودا ۱۰ تا ۴۰ تن در هکتار ارزیابی می‌گردد.

بعد از گذشت یک هفته تا ده روز پس از کشت می‎توان از ۲۵۰ گرم کود ۱۰-۱۰-۱۰ استفاده نمود .و بعد از سپری شدن چهل روز از تاریخ کاشت می‎توان مجدد این کوددهی را تکرار نمود.

باردهی نهال هلو انجیری عسلی

میزان باردهی از سال دوم آغاز می‎شود. میزان باردهی درخت از سال دوم به بعد افزایش می‎گردد. فواصل کشت نهال هلوانجیری عسلی ۳*۳ متر است.

نهال هلو انجیری‌عسلی به دلیل دارا بودن گوشتی با بافت محکم، خاصیت حمل و جابه‏جایی بالایی دارد. طول دوره انبارداری میوه دو ماه برآورد شده است. میوه نهال هلو انجیری‌عسلی به دلیل برخورداری از گوشت نرم، معطر، پرآب، شیرین و خوش‎طعم جهت مصرف تازه‏خوری بسیار مناسب است.

ارزش غذایی هلو انجیری عسلی

نهال هلوانجیری عسلی سرشار از ویتامین‎ها و مواد معدنی بیشماری از جمله ویتامینA ، ویتامین B،. ویتامین C (اسکوربیک اسید)، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم، مس، .روی (زینک)، بتاکاروتن و غیره است.

به طوری که گفته می‎شود مصرف تازه هلو به صورت روزانه، می‎تواند ۱۵درصد از ویتامین C مورد نیاز بدن را تأمین نماید .همچنین به جهت دارا بودن مقادیر فراوان این ویتامین، هلو برای سلامت و مراقبت از پوست هم مثمرثمر واقع می‎گردد. در کنار خواص بیشمار این نعمت خدادادی، هلو کالری کمی دارد و فاقد کلسترول است.

گیاهشناسی نهال هلو انجیری عسلی

نهال هلوانجیری عسلی معمولا دارای عمر کوتاهی است. برگ‎های آن به شکل باریک و راس برگ ظاهری نوک تیز دارد. عمده ارقام هلو که امروزه مورد کشت و کار قرار می‎گیرند برعکس ارقام سیب و گلابی، در اثر برنامه‎های اصلاح نژاد حاصل گردیده‎اند.

از خصوصیات درخت هلو انجیری عسلی می‎توان به مقاومت آن در برابر تحمل گرمای تابستان اشاره نمود. همچنین از دیگر شرایط محیط کاشت این است که اگر خاک از زهکش مناسبی برخوردار باشد، می‎تواند بر رشد آن تأثیر مثبتی ایفا نماید. در ابتدای فصل بهار گل‎های هلو قبل از به وجود آمدن برگ‎ها آشکار می‎شوند. عمده ارقام هلو خودبارور می‎باشند و عمل گرده‎افشان قبل از بازشدن غنچه گل صورت می‏پذیرد. هلو در عرض ۲ تا ۳ سال به دوره بارور شدن می‌رسند. 

هلو انجیری عسلی
هلو انجیری عسلی

خرید نهال هلو انجیری عسلی در نهالستان آذرنهال احمدی آذر ، نهال هلوانجیری عسلی را با قیمت فروش مناسب و با کیفیت عالی میتوانید خریداری کنید . شما میتوانید عکس نهال هلوانجیری عسلی و مشخصات نهال هلو انجیری‌عسلی را در وب سایت مشاهده .و جهت کاشت نهال هلو انجیری عسلی و یا احداث باغ نهال هلو انجیری‌عسلی و همچنین مشاوره جهت انتخاب و خرید بهترین نهال هلو انجیری عسلی از نهال فروشی آذر نهال با ما تماس بگیرید. قابل ذکر است کارشناسان ما در زمینه: هرس نهال هلو انجیری عسلی و نحوه قلمه زدن درخت هلوانجیری عسلی و همچنین آبیاری هلو انجیری عسلی و نحوه سم پاشی هلوانجیری عسلی میتوانند شما را راهنمایی کنند.

توجه داشته باشید 

نهال فروشی آذر نهال احمدی آذر تولید کننده نهال‌هلو انجیری عسلی در کشور آماده ارسال و فروش این رقم نهال هلو به تمامی مناطق ایران می باشد.
نهالستان آذر نهال احمدی آذر آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به .منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.
جهت اطلاع از مشخصات نهال‌ هلوانجیری عسلی و آموزش کاشت نهال هلو و همچنین احداث باغ  و دیدن عکس های بیشتر. و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت هلوانجیری عسلی با ما تماس‌ ‌بگیرید.

خرید

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال هلو انجیری و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید. و یا با شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

آذر نهال،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال ها،لیست قیمت نهال ها.نهال هلوانجیری عسلی ،هلو انجیری ، هلو انجیری‌عسلی ،خرید نهال هلوانجیری عسلی.نهال کمیاب.نهال هلو کمیاب.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *