نهال آلو آمریکایی

خرید نهال آلو آمریکایی. و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف‌ ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

آلو آمریکایی:

منشاء این رقم آلو همان طور که از نامش پیداست آمریکا است.
نهال آلو آمریکایی درختچه ای باریک یاهم میشود گفت درختی کوچک است با تنه کوتاه که بسیاری از شاخه های آن گسترده است.
محصول درخت آلو آمریکایی رنگ قرمز تا سیاه و براق روشن دارد و اندازه میوه ها درشت هستند.
این رقم آلو بیشتر برای تازه خوری مناسب است اما به صورت خشک هم مصرف میشود.


نهال آلو آمریکایی

نهال آلو آمریکایی یا همان نهال آلو قرمز با برگهای قرمز و میوه قرمز ، تلفیقی از زیبایی خاص با خوشمزگی فوق العاده !يا آلوچه قرمز یا آلوچه امریکایی، میوه ای سرخ و آبدار است. این نوع از آلو بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است که وقتی اسپانیا آن منطقه را مورد استثمار قرار داد آن را به اروپا و سپس به سایر نقاط جهان منتقل کرد.میوه بسیار خوش طعمی داشته و درختی بسیار زیباست.

نهال آلو آمریکایی
نهال آلو آمریکایی |آلو قرمز

دماي مناسب نهال آلو آمریکایی

آلو آمریکایی مناسب مناطق سردسیری و معتدل میباشد و دمای °۲۵ تا °۳۰ زیر صفر را تحمل میکند و نسبت به خشکی هم میتوان گفت نیمه متحمل است.
آبیاری این رقم آلو همانند اکثر ارقام آلو ها به ۱۰ لیتر آب در هفته نیاز دارد و میوه ای کاملا درشت و گرد میدهد.

دمای شبانه بر میوه دهی این نهال تاثیر گذار است. این میوه کمیاب در مناطقی که بارندگی سالانه  600 تا 4000 میلی متر دارند رشد می کنند.

خاک مناسب نهال آلو آمریکایی

نهال‌آلو آمریکایی در خاک های حاصلخیر، سبک و عمیق رشد می کند. بستر این رقم بایستی زهکشی شده باشد به این علت که تحمل غرقابی بودن را ندارد. و در خاک هایی که PH  آن ها حدود 5 تا 6 است رشد مناسبی دارند.

آفات و بیماری ها

نهال آلو قرمز یا همان نهال آلوآمریکایی به آفات مقاومت زیادی نشان داده است. گاها شته ای سبز این نهال را مورد حمله قرار می دهد. مگس هایی نیز هستند که میوه های این گیاه را منقوطه می کنند. کپک سفید، ویروس موزاییک خیار یا توتون نیز از جمله آفات تهدید کننده این درخت هستند.

کاشت نهال آلو قرمز آمریکایی:

مرحله اول : حفر چاله به عمق نیم متر 
مرحله دوم : قرار دادن نهال نهال آلو قرمز درون چاله ( نکته :زیر چاله مخلوطی از خاک نرم و کود حیوانی پوسیده با نسبت 2بیل کود 4بیل خاک نرم ریخته شود)
مرحله سوم : اطراف نهال  را با مخلوطی که از قبل درست کردیم پر کردیم
مرحله چهارم : روی اون رو با خاک های چاله حفر شده پر میکنیم . بعد از خاک ریزی به نهال آب دهید تا هواگیری کامل انجام شود.

توجه داشته باشید 

نهال فروشی آذر نهال احمدی آذر تولید کننده نهال آلوآمریکایی در کشور آماده ارسال و فروش این رقم نهال آلو به تمامی مناطق ایران می باشد.
نهالستان آذر نهال احمدی آذر آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.
جهت اطلاع از مشخصات نهال آلو آمریکایی و آموزش کاشت نهال آلوآمریکایی و همچنین احداث باغ  و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت آلو آمریکایی با ما تماس‌ ‌بگیرید.

خرید

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال آلوآمریکایی و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید و یا با شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

آذر نهال،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال ها،لیست قیمت نهال ها،نهال آلو ،آلو، آلو آمریکایی ،خرید نهال آلو.نهال کمیاب.نهال آلو کمیاب.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *