سیب گلدن رزنا( لازنا) آ ذر نهال

سیب گلدن رزنا( لازنا) آ ذر نهال

سیب گلدن رزنا( لازنا)

سیب گلدن رزنا( لازنا):این نوع سیب دارای مقاومت خوبی برای سرما بوده و تا دمای °۳۵را تحمل میکند. نیاز سرمایی سیب بالا است و در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ ساعت میباشد بنابراین درمورد مناطق مناسب برای کاشت و رویش این نوع سیب میتوان گفت درعرض های پایین تر ک زمستان های گرم دارند به خوبی عمل نمی آیند همچنین احداث باغات سیب در نقاط کوهستانی باعث ایجاد شکل مطلوب و کشیده درسیب شده و همچنین عطر و مزه آن بهبود میابد برخی دیگر ارقام سیب مانند میرا و …. دارای رنگیزه انتوسیانین بوده و باید در مناطقی کشت شوند که در زمان رسیدن درآن مناطق روزا گرم و آفتابی و شب ها کاملا خنک باشد.ترجیحاً فصل بهار برای کاشت این نوع درخت سیب انتخاب میشود.
برای کاشت جوانه های این نوع سیب فاصله آن هارا حدود ۲ متر ازیکدیگر قرار میدهند و اینکه بلافاصله بعد از کاشت گیاه را آبیاری میکنند و ترجیحاً مدت زمان آبیاری خاک این نوع درخت سیب بهتر است دوبار در هرهفته به طور عمیق انجام شود.

سیب گلدن رزنا( لازنا)

سیب گلدن رزنا( لازنا) آذر نهال

نهال سیب گلدن رزنا( لازنا)

سیب گلدن رزنا( لازنا) یکی از ارقام پر فروش در نهالستان آذر نهال احمدی آذر میباشد که توسط مهندسین این نهالستان تولید و عرضه میشود . برای خرید نهال سیب گلدن رزنا یا خرید نهال سیب گلدن لازنا میتوانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *