خرید نهال به کشاورزی و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف ویژه. به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

نهال به کشاورزی:‌

نهال به کشاورزی ازارقام تولید شده توسط بذر به مناطق داخلی میباشد.
نهال به کشاورزی توسط مهندسین جهاد کشاورزی در این نهالستان تولید شده.
رنگ میوه به‌ کشاورزی مانند اکثر ارقام به ،سبز مایل به زرد ا‌ست.
به دلیل داشتن میوه درشت و آبدار ارزش غذایی بالایی دارد.
درخت به کشاورزی مقاومت خوبی نسبت به شوری آب و خاک دارد.
این رقم درخت به برای میوه دهی و رشد درست حسابی به نور کامل خورشید نیاز دارد.
در این رقم به مانند اکثر ارقام به شروع برداشت باید زمانی باشد که تغییر رنگ میوه از سبز به زرد شروع شده باشد. که معمولا پاییز میوه در حال رسیدن است.

مناطق کاشت نهال به اکثرا مناطق کوهپایه و نیمه سردسیر می باشد.

جهت استعلام شرایط احداث باغ به با مشاورین نهالستان آذر نهال احمدی آذر درارتباط باشید باتشکر واحترام.

۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ 

۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶ 

۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰

‌‌

 شرایط محیطی رشد نهال به کشاورزی :

خاک مناسب کشت 

درختان به در مورد خاک انعطاف پذیری بالایی دارند. و در انواع مختلفی از خاک می توانند کشت شوند اما خاکهای کم عمق که بسیار سبک و شنی هستند. و یا خاکهایی که بسیار سنگین و سخت و غیر قابل نفوذ برای ریشه ها هستند. و یا ماندگاری آب در آنان بسیار زیاد است برای کاشت این درختان مناسب نیستند. بهترین خاک برای آنان خاکی است که از عمق مناسبی برخوردار باشد و زهکش خوبی نیز داشته باشد.

قبل از کاشت این درختان خاک را بهتر است که حداقل تا عمق ۵۰ سانتیمتری. با خاک برگ و یا کود بسیار پوسیده دامی به نسبت مساوی به خوبی مخلوط کنیم . اگر چنین کاری را انجام دهیم در سال اول بعد از رشد نیازی به کوددهی نیست .

کود دهی نهال به کشاورزی‌ و ( +زمان مناسب ) :

‌همچنین برنامه های کوددهی این گیاهان به شکل سبک  و ملایم انجام می شود. برای کاربران خانگی که یک و یا تعداد محدودی از این درختان را کاشته اند ، استفاده از کودهایی که.نسبت سه عنصر مهم یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم به شکل ۶-۲-۵ باشد توصیه شده است. مثلا فرمولهایی همانند ۱۸-۶-۱۵ و یا ۲۴-۸-۲۰ را می توان برای این درختان در طی فصل رشد استفاده کرد.

در باغاتی که به شکل تجاری نسبت به پرورش این درختان اقدام می کنند. برای هر درخت بالغ که به حداکثر ظرفیت خود در تولید میوه رسیده اند سالانه ۴۵۰-۳۵۰گرم کود نیتروژنه برای هر درخت توصیه می شود. البته بهتر است تمامی این کود در فصل بهار و یک جا به درختان داده نشود زیرا می تواند موجب رشد رویشی بیش از اندازه و جلوگیری از شکل گیری میوه ها و نرم شدن بیش از اندازه ساقه های جدید شود. بنابراین کود  نیتروژنه به ۲ یا ۳ قسمت تقسیم شده و به درختان باغ داده می شود.

نکته مهم

البته بهتر است که مرتبه آخر کوددهی دیرتر از میانه های تابستان نباشد زیرا کوددهی دیرهنگام (مثلا اواخر تابستان یا در طی پاییز. ) موجب افزایش حساسیت این گیاه در مقابل سرمای زمستانه می شود.‌

همچنین کودهای فسفره را به میزان ۱۰۰-۵۰ کیلوگرم در هکتار و در فصل پاییز به کار می برند. استفاده از  کودهای حاوی اهن، منیزیم و روی برای این درختان بخصوص در خاکهایی که کمی آهکی هستند لازم است.زیرا در خاکهای آهکی (خاکهای قلیایی ) جذب این عناصر کمی با مشکلات صورت می گیرد و به همین دلیل این درختان دچار کمبود این سه عنصر (بخصوص عنصر آهن) می‌شوند. همچنین وجود عنصر کلسیم نیز برای این درختان مفید می باشد.

 خاک برگ‌

ریشه های درختان به در عمق نسبتا کمی در خاک قرار گرفته اند بنابراین استفاده از لایه ای خاک برگ و یا کود بسیار پوسیده دامی بر روی سطح خاک در ابتدای سال به خنک ماندن و تغذیه بهتر آنها کمک می کند.هر سال با شروع فصل بهار لایه ای به ضخامت ۷-۵ سانتیمتر از این مواد و با فاصله حدود ۱۰ سانتیمتر از تنه گیاه بر روی سطح خاک قرار میگیرد.

فاصله مناسب کاشت نهال به کشاورزی  

‌این درختان از یکدیگر نیز بدینصورت است که در مورد درختان با قامت کوتاه و یا متوسط ردیفهای کشت می بایست ۵ متر از هم فاصله داشته باشند و درختان بر روی هر ردیف نیز حداقل ۳-۲.۵ متر (به شکل بهینه ۴.۵ متر) فاصله داشته باشند. بنابراین در هر هکتار از یک باغ، ۸۰۰-۶۶۷ عدد درخت به می توان کاشت. فاصله درختان بلند قامت که معمولا از پایه های بذری هستند فاصله بیشتر در نظر گرتفه می شود یعنی فاصله دو ردیف ۶ متر و فاصله هر دو درخت از هم ۶-۴.۵ است که در این صورت تعداد ۳۷۰ درخت در هر هکتار قرار میگیرد.

خرید نهال به کشاورزی

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

خرید رقم نهال به کشاورزی‌، از نهالستان آذر نهال احمدی آذر این رقم نهال به را با قیمت فروش مناسب (خرید نهال با تخفیف.)و با کیفیت عالی میتوانید خریداری کنید. جهت کاشت نهال به و یا احداث باغ نهال به و همچنین مشاوره جهت انتخاب.و خرید بهترین نهال به و انواع نهال های دیگر از نهالستان آذر نهال احمدی آذر با ما تماس ‌بگیرید.

توجه!!!

قابل ذکر است کارشناسان ما در زمینه ی هرس درخت به و نحوه قلمه زدن آن و همچنین آبیاری و نحوه سم پاشی به کشاورزی میتوانند شما را راهنمایی کنند.​​​​​​​

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال به کشاورزی ‌و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید و یا با شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

آذر نهال،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال ها،لیست قیمت نهال ها،نهال به،به،به کشاورزی ،خرید نهال به.