نهال درخت آلو قطره طلا،خرید نهال آلو

نهال درخت آلو قطره طلا،خرید نهال آلو

خرید نهال آلو قطره طلا. و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف‌ ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

آلو قطره طلا:

این رقم آلو اندازه ای بسیار کوچک داشته و بسیار شیرین است و رنگ آن زرد مایل به قرمز است.
از آلوی قطره طلا در فرانسه برای تهیه برخی ادویه ها استفاده میشود.‌
این رقم آلو شیرین ترین آلو ها هستند.
آلو قطره طلا سرشار از پتاسیم است و درنتیجه مصرف آن برای افرادی که از فشار خون بالا رنج میبرند بسیار مفید است‌‌‌‌.‌‌
این رقم آلو ها مانند سایر ار‌قام از اواسط تابستان تا اوایل پاییز بسته به آب و هوا برداشت میشوند.
علاوه بر پتاسیم درآلو قطره طلامقدار زیادی ویتامین Aو ویتامین B6نیز یافت میشود.
‌‌بهتر است بدانید که دامنه گستردگی این رقم آلو و سایر ارقام آلو از سایر میوه های خزان دار بیشتر است.
هنگام کاشت درخت آلو باید به این قضیه دقت شود که درخت آن درمحلی باشد که ۸ الی ۱۰ ساعت آفتاب دریافت کند.
باید توجه داشته باشیم که آبیاری عمیق درخت آلو کمک خواهد کرد تاریشه های آلو عمیق تر در خاک گسترش پیدا کند.و درنتیجه درخت از مقاومت بیشتری برخوردار خواهد بود.

هرس آلو قطره طلا:

زمانی که هنوز نهال کوچکی ست نیاز به هرس فرم دهی دارد. و تا 12 سالگی دیگر نیازی به هرس نیست و بعد از آن شاخه های بد فرم را هرس کنید. ‌ولی هر ساله زمان خواب درخت که اواخر ابان ماه است و تقریبا 70% برگ ها ریزش کرده است و یا اواخر زمستان که هنوز بیدار نشده است شاخه های خشکیده و بد فرم را قطع کنید تا درخت زیبایی داشته باشید. و نیز چون میوه برروی شاخه های جدید ایجاد می شود باردهی نیز بیشتر می شود.

‌دمای مناسب نهال آلو قطره طلا‌:

‌از نظر مقاومت در برابر سرمای زمستان، انواع آلو‌ها مشابه سیب و آلبالو هستند. و نیاز‌های سرمایی آن‌ها بر حسب رقم با ۵۰۰ تا ۱۸۰۰ ساعت دمای کمتر از هفت درجه سانتیگراد برآورده می‌شود.

‌خاک مورد نیاز نهال آلو قطره طلا:


این گیاهان به طور کلی خاک‌های لمونی شنی را ترجیح می‌دهند. و خاک‌های مرطوب و سنگین را بهتر از دیگر میوه‌های هسته دار تحمل می‌کنند.‌

کاربرد آلو قطره طلا در طعم دهندگی غذا:

آلو قطره طلا علاوه بر تازه خوری در آشپزخانه و به عنوان یک طعم دهنده غذا نیز کاربرد دارد.‌ و چون هسته ان براحتی از گوشت میوه جدا می شود این امر استفاده از ان را در غذا اسانتر می کند.

خرید

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

خرید رقم نهال آلو قطره طلا ، از نهالستان آذر نهال احمدی آذر این رقم نهال به را با قیمت فروش مناسب (خرید نهال با تخفیف.)و با کیفیت عالی میتوانید خریداری کنید. جهت کاشت نهال آلو‌ و یا احداث باغ نهال آلو ‌و همچنین مشاوره جهت انتخاب و خرید بهترین نهال آلو قطره  طلا‌​​​ از نهالستان آذر نهال احمدی آذر  با ما تماس‌ ‌بگیرید.

توجه!!!

قابل ذکر است کارشناسان ما در زمینه ی هرس درخت آلو ‌و نحوه قلمه زدن آن و همچنین آبیاری و نحوه سم پاشی ‌نهال آلو قطره طلا ‌میتوانند شما را راهنمایی کنند.​​​​​​​

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال بآلو قطره طلا و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید و یا با شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

آذر نهال،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال ها،لیست قیمت نهال ها،نهال آلو ،آلو، آلو قطره طلا ،خرید نهال آلو.