خرید نهال آلو اختری . و خرید انواع  نهال عمده با تخفیف‌ ویژه به صورت تضمینی ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶

آلواختری:

منشاء این رقم آلو کشور کالیفرنیا میباشد.
آلو اختری دارای ۲۵ سال عمر اقتصادی است.
درخت پایه برای آلو اختری آلوچه وحشی و ..‌میباشد.
این رقم آلو رنگ بنفش مایل به سیاه دارد شکل میوه آن گرد وگوشتی سفت و آبدار دارد.
آلو اختری مانند آلو آنجلا قدرت انبار داری خوبی دارد به مدت ۵ ماه میتواند درانبار بماند.
باید به این نکته اشاره کرد که درخت آلو اختری در سال دوم باردهی میکند و میوه میدهد.
این رقم آلو به ۱۰ لیتر آب درهفته نیاز دارد و دمای °۲۰ الی°۳۰ زیر صفر را تحمل میکند.
زمان رسیدن آلو اختری اواسط مرداد میباشد و درختی است که از رشد بالایی برخورداراست و دربرابر خشکی تحمل چندانی ندارد.

نهال آلو اختری نهالستان آذر نهال احمدی آذر
نهال آلو اختری نهالستان آذر نهال احمدی آذر

دمای مناسب نهال آلو اختری

“نهال آلواختری” از نظر مقاومت در برابر سرمای زمستان، انواع آلوها مشابه سیب و آلبالو هستند و نیازهای سرمایی آنها بر حسب رقم با ۵۰۰ تا ۱۸۰۰ ساعت دمای کمتر از هفت درجه سانتیگراد برآورده می شود.

خاک مناسب کاشت نهال آلواختری

 این گیاهان به طور کلی خاک های لمونی شنی را ترجیح می دهند و خاک های مرطوب و سنگین را بهتر از دیگر میوه های هسته دار تحمل می کنند.پس از هرس شکل دهی، بیشتر ارقام تا سن ۱۲ سالگی نیاز به هرس مجدد ندارند ولی در آن سن به دلیل متراکم شدن شاخساره، باید آنها را هرس کرد. ارقام ژاپنی چون چوبشان نرم تر و میوه شان بزرگتر است به پیرایش شدیدتری نیازمندند.

فواصل کاشت این رقم نهال آلو

 بر حسب رقم و میزان رشد آن، فاصله درختان آلو و گوجه، ۵ تا ۷ متر می باشد. در کشورهای مختلف توانسته انددر شرایط بسیار مناسب تا ۳۵ تن در هکتار محصول برداشت کنند ولی در ایران به طور معمول میزان محصول از ۳ تا ۷ تن در هکتار تجاوز نمی کند.

نهال آلو اختری
نهال آلو اختری

خرید

خرید نهال مستقیم از نهالستان آذر نهال بدون واسطه با نشان استاندارد جهادکشاورزی.

خرید رقم نهال آلو اختری، از نهالستان آذر نهال احمدی آذر این رقم نهال آلو را با قیمت فروش مناسب (خرید نهال با تخفیف.)و با کیفیت عالی میتوانید خریداری کنید. جهت کاشت نهال آلو‌ و یا احداث باغ نهال آلو ‌و همچنین مشاوره جهت انتخاب .و خرید بهترین نهال آلو‌‌​​​اختری از نهالستان آذر نهال احمدی آذر  با ما تماس‌ ‌بگیرید.

توجه!!!

قابل ذکر است کارشناسان ما در زمینه ی هرس درخت آلو ‌و نحوه قلمه زدن آن و همچنین آبیاری و نحوه سم پاشی ‌نهال آلو اختری. میتوانند شما را راهنمایی کنند.​​​​​​​

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال آلو اختری  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها. و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان آذر نهال احمدی آذر مراجعه نمایید و یا با .شماره های ۰۹۱۴۴۸۱۷۱۸۴ و ۰۹۱۴۴۸۲۴۹۸۰ و ۰۹۱۴۴۸۱۱۵۲۶تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف).

آذر نهال،نهالستان آذر نهال احمدی آذر،خرید نهال با تخفیف ، لیست ارقام نهال ها.،لیست قیمت نهال ها،نهال آلو ،آلو، آلو اختری،خرید نهال آلو.